Ucuiyagi ‘En’leyenleri ‘En’liyor!

Bir takım ahaliden aldığım duyumlara göre ‘Blogger N’lerini Seçiyor’muş, peki kimmiş bu blogger, neymiş bu N’ler? Bir kere ben değilim onu biliyorum, ben blogger mlogger değilim arkadaşım. Bir de üstüne kurallar yazmışlar, yok şöyle seçeceksin, yok böyle kategorileyeceksin, oldu canım, bi de istersen çerçeveletip duvara asalım. Ben kural mural tanımıyorum arkadaşım. Şimdi sağolsunlar bazı arkadaşlar beni onore edip çok değerli ödüllerinden bir kısmını bana da layık görmüşler, onlara bir teşekkür etmemek olmazdı değil mi? Böyle bir kategorizasyona maruz kalınca da otomatik olarak mimlenmiş oluyormuşum. E olsun bakalım da bir mim zaten bana kadar ulaşmışsa ömrünü tamamlamış demektir. Benim elimden üç ters takla, bir parende, bir de üçlü salto atmadan kurtulamaz. Yani demem o ki pek öyle beklediğiniz gibi bir kategorizasyonla karşılaşmazsanız şaşırmayın. Bir kere bir şeyi kategorize etmek benim için çok zordur, çünkü bir şey her kategoriden bir miktar parça içerebilir, dikkat ederseniz bu blogda kategoriler kısmı da yok. Tamam da sen de içlerinden en fazla olanını seçiver diyebilirsiniz tabii, ama benim için bir şeyin ‘en’ini seçmek de çok zordur, çünkü hiçbir zaman bu konuda kesin bir karar verilemez. Evet, insan obsesif olunca böyle kararsız kalıyor işte. Her neyse, bütün bu düşünceler sonucunda ulaştığım netice, madem arkadaşlar beni ‘en’lemişler ben de onları ‘en’leyeyim oldu. Dolayısıyla beni ‘en’leme sıranıza göre ben de sizi ‘en’liyorum;

En doktorayapıyorumamadizisizduramıyorum : hikaruivy

En çevremühendisiyimamasojisubabayılıyorum : makinosev

En doktorumamadersçalışmaktanbeynimyandı dizisizdurabilirimamahergünizlemekşartıyla magazinisevmemamakoreoluncaişbaşka alakasızbiliyorumamaf1vekoreceyiseviyorum unutkanımamahafızamkuvvetlidir : bunusevdim
(aslında burda başka şeyler söylerdim ama sonra dilimi eşek arıları sokar ondan korkuyorum)

En öğretmenimamakpopunhastasıyım : kimbapsushi

En matematiğiseviyorumamamagazinsizyapamıyorum ayçoksinirlendimortadankaybolmakistiyorum : kendisi

Başta da söylediğim gibi bu yazının amacı aslında burada ismi geçenlere teşekkürlerimi bildirmekti, ama nasıl oldu da bu hale dönüştü ben de anlamadım doğrusu. Esasında mimin çıkış amacıyla uzaktan yakından alakası olmadı bu yazının (demek ki amacıma ulaştım), onun yerine beni kategorize eden (beni kategorize etme!) arkadaşlar hakkında benim kabataslak edindiğim izlenimlerden oluştu. Ama dışarıdan bakınca böyle görünüyor ne yapayım yani? Tamam ben de biraz obsesifim ne var yani? :)

Bu yazı Kategorisiz içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Ucuiyagi ‘En’leyenleri ‘En’liyor! için 14 cevap

  1. bunusevdim dedi ki:

    Bu haliyle de dilini eşek arıları sokacak zaten
    Bu mimi ciddiye alabileceğini hiç düşünmemiştim, şaşırttın beni

    • 희망 dedi ki:

      Dilimi eşek arılarının sokmasından kaçışım yok zaten biliyorum, ne dersem diyeyim bütün suç benim olacak çünkü :)
      Ayrıca mimi ciddiye almadım, yazmayı düşünmemiştim ama eğlence olsun diye öylesine yazdım.

      • bunusevdim dedi ki:

        Ayrıca mimi ciddiye almışsın işte :) Kötü bir şey değil ki, enli enli yazmışsın ne güzel.
        Demek dışarıdan sadece böyle görünüyorum. Uzun zamandır “napıyorum ben ya” ruh halinden kurtulmuştum ama sayende yine girdim o hale :) Bir de hafızamın kuvvetli olduğu izlenimini nereden edindiğini sorabilir miyim

      • 희망 dedi ki:

        Ciddiye alsam kategorizasyon yapardım, gerçi beceremediğim için yapmamış da olabilirim tabii :)
        Dışarıdan sadece böyle görünmüyorsun tabi ki (yani bence) ama ben bilinçli olarak bu yönleri biraz abarttım. Ama sen yine de “napıyorum ben ya” düşüncesinden o kadar kolay vazgeçme, başka şeyler yazsaydım bu ruh haliyle kurtulamazdın :)
        Unutkansın evet ama işine gelen şeyleri bazen çok net hatırlayabiliyorsun, bu biraz o konulara verdiğin önemle ilgili sanırım.

  2. kimbapsushi dedi ki:

    Ahaha aldığım en ilginç ödül oldu(çok ödül aldım ya malum), rahat ol dostum ha, post altına bir teşekkür yeterdi :D

    • 희망 dedi ki:

      Böyle ödülü başka yerde bulamazsın bak değerini bil :) Mesele sadece teşekkür değil yav, öylesine bir yazayım dedim.

      • kimbapsushi dedi ki:

        haha sus otur diyemezsin bana efendi! yalnız bişe sorcam o resimdeki sarı civciv sensin de karalar biz miyiz?

      • 희망 dedi ki:

        Resim konusunu başlangıçta öyle düşünmemiştim ama bu açıdan bakmak daha güzel sanırım :) Gerçi ben sarı civciv değilim ama sembolik olarak öyle oluversin.

  3. kendisi dedi ki:

    Olur, olur bir daha kategorize etmeyiz :) Gülmekten öldüm ya :D “En matematiğiseviyorumamamagazinsizyapamıyorum ayçoksinirlendimortadankaybolmakistiyorum” ödülünü bana layık gördüğün için teşekkür ederim. Açıkçası matematikle olan ilgimi bilmene şaşırdım :O Blogda fazla bahsettiğim bir şey değildi ama cidden takip ediyormuşsun, vay be! :D Yoksa stalker mısın? :P Çok mutlu oldum gerçekten. İyi ki yazmışsın, eğlenceli bir yazı olmuş :) Ara sıra bu üslupla bilgilendirmek dışında şeyler de yazsan okuruz yani, haberin olsun :)

    Not: Yalnız şu “categorification” olarak kaydettiğin görseli anlayamadım, kimyasal formüllerle ilgili bir şeymiş gibi geldi.

    • 희망 dedi ki:

      Matematik meselesi bir yerlerden aklımda kalmış işte. Ödülü beğenmene sevindim, biraz söylemesi uzun sürüyor ama olsun :) Belki böyle şeyler de yazarım tabi, şimdiden bilemiyorum.
      ‘Categorification’ görselini aslında kelimeleri bitişik yazdığımı belirtmek için eklemiştim :) Esas anlamını ise hiç sorma, çok uzun hikaye, ‘category theory’ ile ilgili.

  4. makinosev dedi ki:

    Çevre mühendisleri odasından aradılar üyelikten çıkarmışlar beni senin yazın yüzünden :D ama olsun bu ödül herşeye değer :D teşekkür ederim :D

  5. hikaruivy dedi ki:

    Ahahaha, çok güldüm, ne güzel kategorilermiş bunlar böyle! Aklıma gelse ben de eklerdim, kıskandım şu anda :P

    Hele bunusevdim’i aldığın kategoriye bayıldım! Bu kategori ismiyle sanırım Türkçe’deki en uzun kelime rekorunu da kırmış bulunuyorsun! :D :D

    Dışarıdan bakınca böyle görünüyor demek. Hımmm… Dizikolik olduğum objektif gözle de tescillenmiş oldu :D Napalım, bilim dünyası beni de böyle kabul etsin! :P teşekkür ediyorum sevgili akademik sunbae’m :) :)

    • 희망 dedi ki:

      Aa ne demek, özel olarak sizler için hazırlattım bu kategorileri :) İyidir iyidir boşver, bilim dünyası seni böyle de kabul eder, onlar önce kendilerine baksın ;)
      Aslında bunusevdim’in kategorisi daha çok rekor kırardı da yarısı içimde kaldı söyleyemedim (ay şimdi duyar muyar da kızar ha, sonra demediğini bırakmaz neme lazım :) )

Bir Cevap Yazın

