Kahverenkli Yeşil Dünya ve Üzgün Sincap

Dünya hâlâ aynı görünüyor, ama renklerin tonları biraz değişmiş gibi sanki. Biraz daha matlaştılar galiba, bir ara sadece siyah ve beyazın tonlarına dönüşmüşlerdi, sonra diğer renkler geri geldi. Ama hiçbir şey eskisi gibi olamaz, herşey değişmek zorunda. Bazen böyle değişir renklerin tonları, zamanın akışını ancak öyle algılayabiliriz. Sonunda renk diye birşey de kalmayacak zaten.

Olsun, bundan yıllar önce de renklerin tonları değişmiş, öyle duydum, o zaman daha parlak hale gelmiş olmalılar. Bu parlaklık, görenleri mutlu etmiş olmalı, görmeyenlerin bazıları sonradan öğrenecekti bunu, diğerleri de hiç bilmeyecekti. Bilenler, her yıl o renklerin tonlarının değiştiği zamanların kaydını tutarlar. Bugün de o parlak tonların hatırlandığı günlerden biri olmalı, değil mi? Evet evet öyle :) 生日快乐

Bu yazı Kategorisiz içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Kahverenkli Yeşil Dünya ve Üzgün Sincap için 2 cevap

  1. bunusevdim dedi ki:

    Bugün 26 mayıııs. Yurtta, yavru vatan Kıbrıs’ta ve Türki cumhuriyetlerde gerekli kutlamalar yapıldı :) Ama sana ayrica teşekkür ederim tabii ki. Bu arada yazını olurken neredeyse ağlayacaktım, hayat omurgalılara acımasız davranıyor, üzgün sincaba izninle Petula Clark’tan Downtown şarkısını armağan etmek isterim: You’re gonna be alright ;)
    Not: yine telefona kaldım

    • 희망 dedi ki:

      Hmm, bayağı geniş kapsamlı bir kutlama olmuş :)
      Ben çoktan ağladım bile, ama renkler yavaş yavaş yerine geliyor, yapacak birşey yok.
      Armağan ettiğin şarkı için de teşekkür ediyorum, umarım o şarkıda dediği gibi olur :)
      Not : daha çok beklersin sen bilgisayarı :)

Bir Yanıt Bırakın

